Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с климатроника

    колеги не намерих подобна тема за това пускам нова.Та сигурно пак е някой датчик или нещо такова ,но като пусна климатроника не върти перката на радиатора (аз съм с една перка) за 164 89г става дума.фреон има термостата отваря.перката като я дам на късо 2-те жички които влизат в датчика на радиатора перката върти проверих няма изгорели бушони,но като я запаля и пусна климатроника не почва да варти и съответно духа хладко.някой ако има идея да я даде моля.

  • #2
    Първо те съветвам докато не оправиш проблема да не пускаш климатроника защото когато нямаш охлаждане имаш разширение на фреона и ще си имаш по голям проблем.Проблема е в реле най вероятно но с бензиновите не съм запознат (аз поне никога не съм имал проблем)дават едно реле на десният ти фар третото от дясно на ляво когато си обърнат към двигателя (или левия фар третото реле от ляво на дясно когато си в колата) за друго не се сещам трябва да помага колега който има T.S. Успех.
    Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
    166 2.4 JTD '02
    164 2.5 TD '98 ex
    Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

    Comment


    • #3
      [QUOTE=MILEN 76;474515]Първо те съветвам докато не оправиш проблема да не пускаш климатроника защото когато нямаш охлаждане имаш разширение на фреона и ще си имаш по голям проблем.Проблема е в реле най вероятно но с бензиновите не съм запознат (аз поне никога не съм имал проблем)дават едно реле на десният ти фар третото от дясно на ляво когато си обърнат към двигателя (или левия фар третото реле от ляво на дясно когато си в колата) за друго не се сещам трябва да помага колега който има T.S. Успех

      колегата милен е прав и то много аз имах същия проблем и го отстраних по същия начин релето е третото и има бушон първо виж да не е изгорял и после ако трябва смени релето на моргата струваше 5 лева успех колега

      Comment


      • #4
        Аз съм за пресостат.
        Колко време чакаш да пусне перката? А когато загрее колата пуска ли вентилатора?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          ами доста време днес обикалях 15 мин ама не включи не беше загряла за да вклю
          чи вентилатора

          Comment


          • #6
            Първо виж това дали перката включва като загрее. После гледай с климатика дали тръгва.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              ок ше провера утре.иначе ако не вкл'чва и перката къде да търся проблема.Дали не е този датчик за температурата който е долу на разиатора където визат 2 жички?

              Comment


              • #8
                Ами при мен имаше проблем с релето и бушона на него, за което казаха колегите. При моята кола беше нагорял бушона и един ден перката не включи изобщо. Ако обаче ти включва перката при загрял двигател, а с климатик не - най-вероятно е пресостата.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Какво ли стана с този климатроник....
                  Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                  166 2.4 JTD '02
                  164 2.5 TD '98 ex
                  Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                  Comment


                  • #10
                    загря до 100 градуса и не включи перката

                    Comment


                    • #11
                      Мятай се по релетата.Успех.
                      Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                      166 2.4 JTD '02
                      164 2.5 TD '98 ex
                      Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                      Comment


                      • #12
                        маи не е по релетата поне не от тези под капака одпред.Пробвах ги всички на клаксона и всички работеха.

                        Comment


                        • #13
                          Пробва ли да го замениш за проба това реле на фара?30А е.А за перките като загре може и датчика на радиатора да е здал багажа ма знае ли човек.Че и из таблото има пак бая реленца.Специално за перката е това реле защото е за версията на туйн спарк и турбо дизела.
                          Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                          166 2.4 JTD '02
                          164 2.5 TD '98 ex
                          Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MILEN 76 Покажи съобщение
                            Пробва ли да го замениш за проба това реле на фара?30А е.А за перките като загре може и датчика на радиатора да е здал багажа ма знае ли човек.Че и из таблото има пак бая реленца.Специално за перката е това реле защото е за версията на туйн спарк и турбо дизела.
                            ако му е заминало релето няма да му бачка и левия фар а тои не казва нищо за фара значи проблема е другаде
                            това разбира се е мое мнение!

                            Comment


                            • #15
                              като казахте за фара не мни бачка левия фар на дълги.това има ли нещо общо?

                              Comment

                              Working...
                              X